Trafik Sinyalizasyon Sistemleri

about

Trafik Sinyal Denetleyici

Akıllı Trafik Sistemleri’nin yönetiminde uzun vadeli ve uygun maliyetli çözümler sunan EXPERTRA 2A9, mikroişlemci tabanlı, modüler, genişletilebilir bir yapıya sahiptir.
Adaptif çalışmaya uygun tasarımı ve geliştirilmiş aberleşme altyapısı ile; kutup soğuklarından çöl sıcaklarına kadar bütün iklim şartlarında kullanılabilir.
48 sinyal grubuna kadar genişleyebilen yapısı ile kentsel trafik kontrolünde ihtiyaç duyulan her türlü kavşağı yönetebilecek kabiliyete sahiptir.


TEXPERTRA 2A9 Trafik Sinyal Denetleyici

Genel Özellikler
  » Mikroişlemci tabanlı merkezi işlem birimi,
  » 8 / 16 / 24 / 32 / 48 gruba kadar genişleyebilen modüler yapı,
  » İlave bir donanıma ihtiyaç duymadan merkezi bilgisayar sistemleriyle ve/veya dedektör sistemleriyle uyumlu çalışabilme,
  » Yerel ve merkezi sisteme bağlı Yeşil Dalga uygulamalarında mevcut cihazlarla kablosuz koordineli çalışabilme,
  » Endüktif loop dedeksiyon sistemi. Alternatif olarak video dedektörlerinin de kullanılabilme imkanı,
  » Trafik Kontrol Merkezi’nden kavşak yönetimi,
  » LCD üzerinde operasyonel işlemler yapabilme imkanı,
  » Birbirinden bağımsız 3 ayrı kavşağı aynı anda yönetebilme,
  » Polis kontrol cihazı ile hızlı geçiş imkanı,
  » 24 adet loop ve 6 adet yaya butonu bağlama imkanı.

Teknik Özellikler

  » A. İşletim
         • Adaptif çalışma moduna uygunluk
         • Özel günlerde farklı programlama imkanı,
         • Gün içinde 25 ayrı zaman dilimine kadar istenilen program, süre ve yapı seçimi,
         • Gerekli arıza bilgilerini tespit edebilme.
  » B. Güvenlik
         • Yeşil / yeşil çakışma olması durumunda 300 ms. içinde kavşağın flaş konumuna alınması veya söndürülmesi,
         • Flaş modunda çalışma imkanı,
         • Bir gruptaki tüm kırmızı sinyal lambalarının arızalanması durumunda cihazın flaş konumuna alınması,
         • Hata akımı koruma şalteri,
         • Looplarda meydana gelen arızalar, dedeksiyon ünitesi tarafından tespit edilerek Trafik Sinyal Denetleyicisine uyarı bilgisi gönderilmesi,
         • Statik elektrik yüklenmelerine karşı koruma,
         • Haberleşme modülleri için, iletişim yolu üzerinden gelebilecek parazit ve her türlü işarete karşı koruma.
  » C. Çalışma Şartları
         • Çalışma gerilimi ve frekans aralığı: 230 VAC (-%15, +%10), 50 Hz (±%4)
         • Çalışma Sıcaklığı: -25˚C, +60˚C
         • Bağıl nem: %95
  » D. Standartlar
         • TS EN 50556, TS EN 12675, TS EN 50293

LED’li Taşıt ve Yaya Sinyal Lambaları

LIGHTRA
Trafik Sinyal Denetleyicisinden gelen sinyal ile sürücü ve yayalarakırmızı, sarı ve yeşil renklerde ışık yayarak gerekli uyarıları yapma için tasarlanmıştır.

Trafik Sinyalizasyon Sistemleri


Genel Özellikler

  » Taşıt sinyal lambaları : 100 / 200 / 300mm
  » Ok sinyal lambaları : 100 / 200 / 300mm
  » Yaya sinyal lambaları
         •Sabit yaya sinyal lambaları : 100 / 200 / 300mm
         •Hareketli yaya sinyal lambaları : 200 / 300mm
  » Flaş sinyal lambaları
         •Standart flaş sinyal lambaları : 200 / 300mm
         •Solar panelli flaş sinyal lambası : 100 / 200 / 300mm
  » Geri sayım cihazları
         •Standart geri sayım cihazları : 200 / 300mm
         •Geri sayma süresi (max.) : 99 sn.
         •2,5 Digit geri sayım cihazları : 200 / 300mm
         •Geri sayma süresi (max.) : 199 sn.

Trafik Sinyalizasyon Sistemleri


Neden LIGHTRA?

  » Yüksek enerji tasarrufu,
  » Yatay ve düşey montaj,
  » Uzun LED ömrü,
  » Lambada IP 55, modülde IP65 koruma sınıfı,
  » 200 mm / 300 mm vericilerle kombinasyon imkanı,
  » Modüler yapı,
  » Kolay montaj,
  » Farklı renk opsiyonları,
  » Darbe dayanıklılığında IR3 sınıfı,
  » UV ışınlarına dayanıklı %100 polikarbonat gövde.

Çalışma Şartları

  » Çalışma gerilimi ve frekans aralığı: 230 VAC (-%15, +%10), 50 Hz (±%4)
  » Çalışma sıcaklığı: -40˚ C~+60˚C
  » Güç Faktörü (PF) > 0.9
  » Toplam Harmonik Bozulma (THD) < %20

Standartlar

  » TS EN 12368:2006, TS EN 50293

Trafik Sinyalizasyon Sistemleri




POWER LED’li Taşıt ve Yaya Sinyal Lambaları

Trafik Sinyalizasyon Sistemleri


Genel Özellikler

  » Taşıt sinyal lambaları :200 / 300 mm
  » Ok sinyal lambaları : 200 / 300 mm
  » Yaya sinyal lambaları:
         • Standart flaş sinyal lambaları: 200 / 300 mm
         • Solar panelli flaş sinyal lambası: 200 / 300 mm

Trafik Sinyalizasyon Sistemleri


Neden POWER LED’Lİ Sinyal Lambası?

  » Yüksek enerji tasarrufu,
  » Yatay ve düşey montaj,
  » Lambada IP 55, modülde IP65 koruma sınıfı,
  » 200 mm / 300 mm vericilerle kombinasyon imkanı,
  » Modüler yapı,
  » Kolay montaj,
  » Farklı renk opsiyonları,
  » Darbe dayanıklılığında IR3 sınıfı,
  » UV ışınlarına dayanıklı %100 polikarbonat gövde,
  » Özel lens kullanımı ile klasik görünüm,
  » Uzun ömür (5 yıl garanti),
  » Düşük bakım maliyeti,
  » Yeni LED teknolojisi.

Çalışma Şartları

  » Çalışma gerilimi ve frekans aralığı: 230 VAC (-%15, +%10), 50 Hz (±%4)
  » Çalışma sıcaklığı: -40˚ C~+60˚C
  » Güç Faktörü (PF) > 0.9
  » Toplam Harmonik Bozulma (THD) < %20

Standartlar

  » TS EN 12368:2006, TS EN 50293

Otobüs Sinyal Lambaları

Otobüs Sinyal Lambaları


Otobüs Sinyal Lambaları




Bisiklet Sinyal Lambaları

Bisiklet Sinyal Lambaları


OBisiklet Sinyal Lambaları

Tramvay Sinyal Lambaları

Tramvay Lambaları


Tramvay Sinyal Lambaları




LED’li Yaya/Okul Geçidi Aydınlatma Sistemi

Sürücülerin etkili bir şekilde uyarılması ve Yaya/Okul Geçitlerinden yayaların güvenli bir şekilde yolun karşısına geçmeleri için tasarlanmıştır.
LED’li Yaya/Okul Geçidi Sistemi, mevcut ışıklandırılmış trafik levhalarına oranla çok daha güvenli ve dikkat çekicidir.


Yaya yolu lambaları


Yaya yolu lambaları




Erişilebilir Yaya Butonu

Yaya yolu lambaları


Trafik Sinyalizasyon Sistemi Diğer Donatı Elemanları

Yaya Butonları



Yaya Butonları


Multipurpose Multipurpose

Akıllı Şehircilik

Akıllı şehircilik ve akıllı belediyecilik, şehir hayatını son derece kolaylaştırtırmaktadır. Şehirle ilgili ihtiyacımız olan...

responsive responsive

Fiber Optik Altyapı

Telekomünikasyon alanında son yıllarda gerçekleşen teknolojik gelişmeler paralelinde yüksek kapasiteli ses, veri ve görüntü...

responsive responsive

SADA & SMART GRİD

1890'lı yıllardan bu yana hemen hemen aynı şekilde çalışan şebekelere 21. yüzyıl ağ teknolojisi entegre edilmesiyle oluşturulan sistemlere ''Akıllı Şebeke'' denilmektedir

responsive responsive

Rüzgar Türbinleri Neden 3 Kanatlıdır?

Rüzgar türbinleri, hareket halindeki havanın kinetik enerjisini önce mekanik enerjiye sonra da elektrik enerjisine çevirmeye yarayan sistemlerdir ve...